Rubens Farm buljonu iepakojuma dizaina izstrāde

Latvijā ir dažādi uzņēmumi ar dažādiem budžetiem un iespējām. Ne vienmēr vajag sarežģīt lietas, lai izstrādātu saprotamu vizuālo komunikāciju jaunam zīmolam. Rubens Farm bija jauns uzņēmums, kas gatavojās iekarot pašmāju tirgu ar saviem buljoniem. Lai to izdarītu, mēs izstrādājām lakonisku logo, kas rotātu iepakojuma etiķetes. Procesā gan mainījās sākotnējā iepakojuma veids un forma, bet tas netraucē jums nolasīt kopējo dizaina virzienu un noskaņu.

There are different companies in Latvia with different budgets and opportunities. You don’t always need to complicate things to develop an understandable visual communication for a new brand. Rubens Farm was a new company that was preparing to conquer the domestic market with its broths. To do this, we developed a laconic logo that would decorate the packaging labels. In the process, the type and shape of the original packaging changed, but this does not prevent you from reading the overall design direction and mood.