Kā uzturēt uzņēmuma sociālo tīklu lapas? 2.daļa

VALODAI JĀBŪT KOREKTAI. Kļūdaini teksti Jūsu uzņēmuma sociālo tīklu lapā sekotājiem var raisīt nepatiku. Ja nevīžojat pienācīgi lietot valodu, tad, ļoti iespējams, ka necienāt pircējus vai savu produktu/pakalpojumu pasniedzat tieši tikpat bēdīgā kvalitātē. Kļūdīties, protams, ir cilvēcīgi, taču regulāri to nevajadzētu darīt.

socialo-tiklu-administresana-apkalposana-2

NESPAMO. Sociālais tīkls Jums ir dots kā lieliska platforma, kurā komunicēt ar saviem klientiem, neizniekojiet šo iespēju. Šī nav sludinājumu lapiņa, bet gan Jūsu uzņēmuma tēls interneta vidē.

IERAKSTU REGULARITĀTEI IR NOZĪME. Nevajag pārspīlēt ar ierakstu daudzumu, labāk pievērsiet uzmanību kvalitātei, ne kvantitātei. Taču ilgstošs klusums arī ir slikta pazīme. Pētījumi rāda, ka tieši regularitāte ir viena no svarīgākajām panākumu atslēgām.

socialo-tiklu-administresana-apkalposana-1

DOMĀ, KO PUBLICĒ. Pirms pogas “publicēt” nospiešanas vienmēr vajag pārbaudīt, kā ieraksts izskatās “no malas”. Viena kļūda, kurā teksts vai bilde izskatās, piemēram, kā aizvainošana/diskriminācija var panākt, ka nonākat pat citos mēdijos kā apsmiekls.