Kā uzturēt uzņēmuma sociālo tīklu lapas? 1.daļa

SEKOTĀJU SKAITS NAV GALVENAIS. Diemžēl daudzi to vēl nav sapratuši. Daudz būtiskāk, lai Jūsu uzņēmuma lapu būtu atradusi ĪSTĀ AUDITORIJA.

NEVĒRTĒ SAVU AUDITORIJU PĀRĀK ZEMU. Sliktas kvalitātes sociālo tīklu lapa var kaitēt Jūsu uzņēmuma tēlam, nevis uzlabot to. Pirmkārt, pievērsiet uzmanību lapas izskatam. Vai tas patiešām raisa esmocijas, kādas vēlaties panākt? Otrkārt, „Like un Share” konkursi var piesaistīt konkursantus, bet reālos/potenciālos klientus atbaidīt.

(„Konkursants” – cilvēks, kas savā laika joslā tikai dalās ar konkursiem, iesaistās vien tur, kur var kaut ko laimēt. Šāds cilvēks NAV PIRCĒJS, tas ir lietotājs, kura gaumi nosaka uzraksts „bez maksas”).

Sociālo tīklu administrēšana, apkalpošana

SOCIĀLAJOS TĪKLOS NEKAS NENOTIEK UZREIZ. Lai vieglāk saprastu, uztveriet saziņu ar sekotājiem kā ilgstošas draudzības nostiprināšanas procesu. Šis nav TV vai RADIO, kur reklāma ir jāpamana piespiedu kārtā. Ja kādam nepatiks tava reklāma sociālajos tīklos, viņš atteiksies no iespējas to skatīties.

REKLĀMA NAV SLIKTA, TAI NAV JĀBŪT RIEBĪGAI. Ja, piemēram, sociālo tīklu lietotājam ļoti patīk veselīgs uzturs, viņš gribēs būt pirmais, kas uzzina, ka Jūsu veikalā šodien tiks atvests pilnīgi jauns, veselīgs produkts. Tātad nepieciešams panākt, lai Jūsu mērķauditorija par to uzzina, vēl labāk, ja patīkamā, ne uzbāzīgā veidā. Truli ievietojot košus ierakstus ar „pērc, pērc, pērc”, turklāt, mērķējot uz nepareizo auditoriju, varat panākt pretējo efektu.

One thought on “Kā uzturēt uzņēmuma sociālo tīklu lapas? 1.daļa

  1. Pingback: Vajag pārvaldīt facebook lapu? | SIA Freakart – Grafikas Dizains – logotipi, reklāmas, iepakojums.