Kā uzturēt uzņēmuma sociālo tīklu lapas? 3.daļa

POPULĀRĀKĀS KĻŪDAS.

1. PĀRĀK GARŠ TEKSTS. Straujajā informācijas laikmetā interneta lietātājam vairs nav laiks lasīt garus tekstus. Tas ir neapstrīdams fakts. Jo kodolīgāk un precīzāk mācēsiet izteikties, jo labāk. Atcerieties, ka daļu domas varat parādīt attēlā, atlikušo tekstā.

Sociālo tīklu administrēšana, apkalpošana

2. KRĀSAS. Pievērsiet uzmanību, kā izskatās lapas dizains. Daudz labāk, ja profila attēls toņos būs saskaņots ar apakšējo attēlu. Vēl svarīgāk, lai uzraksti nepārklātos un būtu izlasāmi.

Sociālo tīklu administrēšana, apkalpošana

 

3. PIETURZĪMES UN SMAILIJI. Nepamatotas daudzpunktes, bieži lietotas un liekas izsaukuma zīmes, smailiji un citas ikonas uzņēmuma komunikācijā nav pieļaujamas. Tas viss vēsta par neprofesionālu, sliktu stilu.

Sociālo tīklu administrēšana, apkalpošana

4. NEMĀKULĪGI IEVIETOTAS SAITES UN TAGI. Ja adresējat kādam, piemēram, twitter ierakstu, pārbaudiet, vai pareizi to esat uzrakstījis. Facebook platformā liekās “saites” atstāšana liecina par neprofesionālām darbībām. Šādas it kā sīkas kļūdas var atstāt iespaidu, ka nezināt, ko darāt.

5. FOTOGRĀFIJAS, DIZAINS NEPIEMĒROTOS FORMĀTOS. Visās sociālo tīklu platformās ir attiecīgi izmēri, kuros attēli izskatās labi. Izvēlieties citu bildi pie ieraksta vai piemērojiet jau esošo, cik tas ir iespējams. Jāņem vērā, ka attēlu parametru standarti var tikt izmainīti, tāpēc ir jālasa paziņojumi, kurus izplata sociālo tīklu uzturētāji.

6. IERAKSTS BEZ ATTĒLA. Labāk ievietojiet attēlu bez teksta, bet teksts bez attēla ne tikai negūs cerēto uzmanību no sekotājiem, bet var pat pasliktināt kopējo lapas laika joslas izskatu.

7. NEPIETIEKAMA INFORMĀCIJA. Ja neesat korekti aizpildījis informāciju par uzņēmumu, tad nebrīnieties, ka nebūs panākts vēlamais efekts. Kļūdains e-pasts, mājaslapas adrese, nosaukums – šādi sīkumi var aizkaitināt un aizbiedēt potenciālo klientu.

8. NEĪSTUMS. Ja visu laiku publicēsiet “stock” attēlus un citēsiet kādu citu, sekotāji to noteikti pamanīs. Pirmkārt, viņi neuzzinās neko vērtīgu par uzņēmumu, neradīsies interese, otrkārt, nav 2005.gads – interneta lietotājs ir tik daudz redzējis, ka diez vai jutīsies patīkami pārsteigts no šāda neorģināla satura.

Sociālo tīklu administrēšana, apkalpošana

9. SPAMS UN REKLĀMA. Šī tēma jau tika izklāstīta iepriekšējā rakstā par sociālajiem tīkliem, bet nolēmu atgādinat vēlreiz.

10. SLIKTAS KVALITĀTES FOTOGRĀFIJAS. Arī šeit, domāju, nav nepieciešami papildu komentāri.

Sociālo tīklu administrēšana, apkalpošana