Sporta dzēriena etiķetes dizains

Vēl nekad nebiju izstrādājis etiķeti sporta dzērienam, tāpēc šis uzdevums likās ļoti aizraujošs. Ja mans dizaina redzējums būs pietiekami labs, iegūšu iespēju izstrādāt dizainu vairākiem šī uņēmuma produktiem. Un nejauciet šo produktu ar guaranas piepičkātajiem enerģijas dzērieniem kā Red Bull, Starter vai Burn. Dzēriens ir paredzēts sportistiem, kam treniņu laikā vai maratonā ir nepieciešama papildus enerģija. Pēc nelielas izpētes interneta ārēs uzgāju daudzus brendus un viņu produkti parasti ir noformēti ļoti koši. Pārsvarā melna etiķete ar koši zaļu vai dzeltenu tekstu, tāpēc pirmo skici piedāvāju ļoti askētiksu, lai izceltos blakus konkurentu pudelēm. Arī pašu dzēriena nosaukuma vajadzēja izdomāt un īsajā laika sprīdī, kas man bija dots, labākais ko saliku kopā bija GO 4 IT!

Bet tā kā klientam nepatika ne noformējums ne pats nosaukums ātri vien ķēros klāt nākamjām skicēm, ko vajadzēja nosūtīt jau nākamajā dienā pēc pirmā dizaina prezentācijas. Uzklausot vēlmes pēc spēcīga simbola klātienes ar momentālu uztveri kam nebūtu noteikta nozīme, kā piemēram – zvaigzne – uzreiz radās jaunas idejas:

Bet arī šie paraugi klientu neapmierināja. Labs treniņš galvai un ātru ideju ģenērēšanai, bieži gan šādiem bezmaksas pasākumiem man nav laika, ja vien darbs man neliekas riska vērts – lose it or win it un man vienmēr gribas uzvarēt 🙂 – lāsts!

p.s. klientiem iesaku nekoncentrēt domas uz dizaina sīkumiem – vai 4 nav pārāk slīps, vai GO nav pārāk klišejisks utt. bet gan skatīties uz visu bildi kopumā, ja produkts nav konkurētspējīgs neviena etiķete to neglābs. Labs dizains tikai papildina produktu un labs dizains neglābs jūsu produktu ja baidaties par pārdošanas cipariem. Ar to es gribēju teikt, ka labs produkts pārdod pats sevi (un ar veiksmīgu reklāmu, ja tāda ir nepieciešama), ar ieteikumiem no produkta lietotājiem. Un gaumīgs dizains palīdz pārliecināt, tā teikt komplimentēt produktu un dod pēdējo pili argumentam, kāpēc tieši šis produkts tev būtu jāizvēlas.

2 thoughts on “Sporta dzēriena etiķetes dizains

  1. SVILPE

    Pirmajās desmit sekundēs rodas sajūta, ka zilais ne tik daudz konfliktē, cik nevibrē kopā ar pārējām logo krāsām. (: